Bonjour le paris.

Kisah Penggembaraan Seorang Rider

Assalamualaikom smua~~ lama weh tak upload kt blog ni.. biasalah batch 98 bnyk assightment n kne study itu ini lah.. okay now aku nk cite kn tentang seorang rider.. ad yg mengatakan bahawa rider ni mat rempit n budk x tentu arah.itu smua salah beb.. bagi aku, rider tu seorang pemilik motosikal.. pendapat aku lah.. rider ni utk mencari kawn bknnya lawa.. pada bulan 6, aku telah mendaftar sebagai ahli mpc.apa itu mpc? mpc itu MODENAS PERAK CREW dan aku msok satu group kriss yg aktif di ipoh ni. KRIC (KRISS RIDER IPOH COMMUNITY ) UHUHU.. aku join group bknnya nk menunjuk2 but aku nk mencari kawan sbagai rider.. uhuhu.. hari tu aku prgi konvoi dkt ULU CHEPOR ats gabungan 3 group, MPC, KRIC, DAN PTMC, best beb lepak dengan depa.. sat aku upload pic...





































No comments:

Post a Comment